Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



søndag den 3. april 2011

Jeg er da gået APPS-bananas

Jamen, hold da op – hvad er man uden en smartphone og 1000 apps?? Ingenting – absolut INGENTING!
Altså - man skal da have apps, der kan udregne dit BMI, der kan give dig 300 opskrifter fra Karolines Køkken, der kan give dig de seneste nyheder fra TV2 News, der kan omregne mere end 180 forskellige valutaer, der kan holde styr på dine arbejdsopgaver og udregne din timeløn, der kan lære dig førstehjælp, der kan vække dig, når din krop helst vil have det, der kan vise dig vej til de bedste ølsteder i DK, der kan tjekke renligheden, før du går på restaurant, der gør det muligt at tilrettelægge dit eget personlige tv-programplan, der kan holde styr på dine udgifter, der sikre at den musik, du hører passer til dit humør, der tippe din kommune om ting, der skal fikses (gad vide hvad der sker, hvis jeg tipper dem om min have J), der gør det muligt at afprøve nye frisurer før besøg hos frisøren, der gør det muligt at følge med i over 800 fodboldligaer verden over, der gør dig klogere på sex, sygdomme og kærlighed, og ikke mindst holder styr på alt det, der sker i dit liv!!
… eller bare en af de andre muligheder, der findes blandt f.eks. Apple App Store’s 400.000 apps til iPhone, iPod Touch og iPad, eller Android Market’s 300.000 apps.
For kom ikke og fortæl, at du IKKE er den lykkelige indehaver af en smartphone, for så kan du umuligt have styr på dit liv! Eller høre du til den kategori, der snart kan få plads på museet for ”gammeldags livsstil”? Kan man overhovedet have respekt for en, der trækker en helt almindelig (udtjent) Nokia op af lommen???
Nej, ikke rigtig vel??? Eller….????
Gad vide – er det mon muligt at sætte det hele på apps-autopilot??? – alt under kontrol!!!

2 kommentarer:

  1. Er fuldstændig game på ideen om apps på autopilot! Fedt! Og tror nu næsten endnu mere på konceptet: "Ferie uden dækning" eller måske "Ferie - Forbudt for Phones"...

    SvarSlet
  2. Nok nærmere ferie uden Phones :)

    SvarSlet