Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



torsdag den 28. april 2011

Det spirer ….

Hold da op hvor er det blevet grønt derude – grøn – håbets farve. Det spirer og vokser – troen, håbet, skoven, ideerne, mulighederne, kærligheden, projekterne, foråret og snart sommeren. Det er livet, og det er skønt!
Har lige læst en god artikel med et par fantastiske citater:
”HUSK på, at stor kærlighed og store bedrifter kræver store risici” og
”Nogle gange skal man give slip på noget godt for at få noget, der er bedre”
Det er livet – det er stort, det er spændende, det er fantastisk, og det er udfordrende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar