Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



tirsdag den 12. april 2011

På besøg hos husjomfruen på Gl. Estrup


Endnu en projektdag i Region Midtjyllands Fyrtårnsprojekt i Mmm - zonen for madkultur, der er et 3-årigt innovationsprojekt der har til formål at fremme dansk værtskab og måltidsoplevelser. Målet er at skabe vækst med afsæt i de mange kulturinstitutioner og attraktioner i regionen.

Det foregik i dag i køkkenet på Gl. Estrup Herregård hos husjomfruen (Jytte), hvor vi bagte alverdens skønne kager med udgangspunkt i Otilias originale opskriftsbog. Det bliver rigtig spændende at skabe nye præmisser for forretningsudvikling og vækst.
TV 2 Østjylland var også på besøg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar