Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



tirsdag den 5. april 2011

Klassisk tema, ny scene – en rigtig skilsmisse komedie

Anders W. Bertelsen og Paprika Steen spiller rollerne som Christian og Anna fantastisk. Christian sidder alene med sin søn i Danmark og en vinforretning, der er ved at gå nedenom om hjem. Anna har bedt om skilsmisse, hun bor i Buenos Aires, hvor hun har slået sig ned som fodboldagent og er kæreste med fodboldklubben Boca Juniors store stjerne Juan Diaz. Christian rejser i et desperat forsøg på at vinde Anna tilbage til Buenos Aires, sammen med deres 16-årige søn Oscar, der gennemgår teenageårenes identitetskrise.
Stakkels Christian - ikke blot finder han ud af, at hans chancer for at vinde Anna er meget små. Han finder også ud af, at hun ikke blot har en affære med den rige yngre fodboldspiller, hun vil også giftes med ham.
Jo, jo – den har skam det hele – drama, sex, utroskab, slagsmål… og så tango! Filmen er charmerende, underholdende og troværdig – moralen er måske ”det man tror, er det eneste rigtig, er måske ikke så attraktiv alligevel, når det kommer til stykket”!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar