Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



mandag den 14. marts 2011

FRITSTILLET & LIVSKVALITET

Hvad har FRITSTILLET med LIVSKVALITET at gøre?
Jo for det første blev begge ord, sammen med en del andre i øvrigt, optaget i det danske sprog i 1974! For det andet har begge ord noget at gøre med en telefonsamtale, jeg havde tidligere i dag.
Jeg blev nemlig ringet op af en bekendt – tænk han er blevet FRITSTILLET – og blot fordi, han har sagt sin mening!
OK – det var måske lidt uheldigt, at det var til en salgsdirektør – oven i købet en af de der arrogante, selvhøjtidelige, oppustelige varmluftsballoner - kender du typen?? Herregud – smider man godt nok guld på gaden – blot fordi en "klovn" får "sandheden" serveret på et sølvfad???

LIVSKVALITET….?
Jo, for pokker – der er bandemene meget andet i livet end pølser og dårlig kød på dåse – come on – det er første nu livet begynder! Men respekt for de 18 år ”på dåse”! Guld smider man i øvrigt på gaden, når kvalitet ikke har værdi!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar