Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



tirsdag den 31. maj 2011

Vi maler byen rød…….

……blå, grøn, violet, gul og orange!
ARoS nye Your Rainbow Panorama er helt fantastisk – bør opleves!

Olafur Eliasson har skabt et kunstværk som en cirkelformet 150 meter lang og tre meter bred rundgang udført i glas i alle spektrets farver. Det farverige mesterværk har en diameter på 52 meter og er monteret på slanke søjler 3,5 meter over museets tagflade. Via trapper og elevator har vi adgang op i det store kunstværk, hvor man så kan begive sig ud på en sansevandring gennem det cirkulære panoramiske forløb med udsyn til den omkringliggende by og bugt – fantastisk!
Se mere på http://www.aros.dk/page.asp?objectid=2945&zcs=contentsection.dk eller endnu bedre – nyd det real life!

1 kommentar:

  1. Wow det er imponerende! - og go'e billeder :)

    SvarSlet