Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



søndag den 29. maj 2011

Intensiv networking

Efter to fantastiske dage i en af Skandinaviens smukkeste byer – Stockholm – med fokuseret networking, så er rygsækken nu fyldt med nye bekendtskaber, nye kontakter, nye oplevelser, nye relationer, nye ideer, nye projekter, nye muligheder og nye målsætninger.

De nye målsætninger kommer til at kræve rigtig gode ben og hård hud i røven – men det bliver så fedt !
En hurtig review – fantastisk at kedelige økonomiske tal alligevel kan gøres så spændende (Handelsbanken,) og spændende, at vi inden længe sikkert er venner med hele hjemmets indbo på Facebook (Ericsson Studio). Lækre spise- og vinoplevelser (Operakällaren), historiens bølgeskvulp (Vasamuseet) og sejlende generalforsamling (Teaterskeppert)!
Alt i alt en super tur – håber bare at både fotografens billeder og journalistens tekster gennemgår et vist censur inden offentliggørelsen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar