Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



søndag den 12. juni 2011

Lisa Gardner FORSVUNDET

En alkoholiseret ex-politikvinde, en ex-FBI profileringsekspert og ægtemand, et forældreløst og adfærdsvanskeligt barn og en sort kriminalkommissær er hovedingredienserne i Lise Gardners krimi Forsvundet.
Handlingen starter da Lorraine Conners bil bliver fundet ved hovedvejen en regnfuld novemberaften – forladt med døren stående åben, håndtasken på passagersædet og motoren kørende. Ingen spor af Lorraine, der regnes for at være alkoholiker og som har en fortid ved politiet.
Kriminalkommissær Carlton Kincaids fra det lokale politi sætter straks en eftersøgning i gang, og da der dukker et brev op hos den lokale presse, står Kincaid pludselig med en kidnapningssag.  Lorraines mand Pierce Quincy inddrages i sagen. Han har tidligere arbejdet for FBI som profileringsekspert, og hans speciale er at tegne en morderes psykologiske profil, og forstå tankegangen bage en forbrydelse. Sammen med Kincaids og resten af indsatsholdet, forsøger Quincy at komme tæt på kidnapperen.
Spændingen stiger, da den 8 årige Dougie pludselig også forsvinder. Lorraine har senest undersøgt Dougies påstande om plejefarens fysiske afstraffelser. Er der mon en sammenhæng mellem Dougie og Lorraines forsvindende?
Generelt syntes jeg det er en OK spændende krimi uden den dog hold mig vågen om natten :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar