Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



lørdag den 26. februar 2011

Krimielsker

Jeg er total vild med at læse krimier. Min yndlingsforfatter er Jussi Adler-Olsen skarpt forfulgt af Camilla Läckberg, Liza Marklund og selvfølgelig Stieg Larsson.
Den bedste krimi jeg har læst indtil nu er Flaskepost fra P af Jussi Adler-Olsen.
Jeg elsker, at læse i min yndlingsstol foran brændeovnen, under min store vams af en dyne, i flyveren på forretningsrejsen, eller på terrassen i solstolen – kort sagt alle steder hvor muligheden byder sig – jeg har altid en bog indenfor rækkevide.
Min krimi-interesse blev oprindelig vagt af en gratisudgave af Liza Marklunds Nedtælling, som var med som tillæg til et dameblad i en ellers kedelig sommerferie. Jeg havde aldrig før læst krimier, men jeg blev total fanget af spændingen. Siden har krimier stået højest på læse-hitlisten, og det er efterhånden blevet til mange.
Jeg anmelder løbende krimier på Krimifan.dk, og du kan læse dem der, eller her på bloggen.


Er du også krimifan, så er det måske noget for dig at følge med her www.krimifan.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar