Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



tirsdag den 29. november 2011

Mode jul…..HOT or NOT!


Jeg blev helt forvirret, da jeg begyndte at se dette indslag – lige indtil det gik op for mig, at det er fra 2007 – det er bare så NOT! Se indslaget - det er NOT!

Tænk, hvad der sker på 4 år, for nu er det bestemt IKKE trenden. Se indslaget og gør total det modsatte, for så er du HOT!

Julepynten – lav den selv, helst af ting du finder i naturen. Husk endelig at smide guldglimmer-spraydåsen ad h… til – den får du ikke brug for de næste par år, og når du skal bruge det igen, er det, du har, garanteret for gammelt! Det nye, der kommer, er sikkert selvforsynende på en eller anden måde.
Juletræet - prøve med et næsten bart juletræ – kun pyntet med ting, du selv har lavet eller har fundet i naturen. Trenden er helt klart så meget naturlig natur som muligt!
Julegaven – prøv med noget mere nærvær, tid eller kærlighed. Nye værdier, der ikke kan måles i penge eller forbrug er HOT.
Rigtig glædelig HOT jul!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar