Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



tirsdag den 1. november 2011

Wake Up

Wow – ser jeg virkelig så skrap ud? Tænkte jeg, da jeg i forbindelse med et indlæg – en præsentation om blandt andet mit tidligere jobs og resultater, faldt over denne illustration.

Illustrationen stammer fra en innovationsworkshop, hvor jeg havde et samarbejde med en dygtig illustrator, der visualiserede alle de gode ideer. Hmm – mon deltagerne havde fået en ordentlig opsang som indledning???

Wake up – wake up call – nogle trænger – ja, det er da helt sikkert!

Nu sidder jeg lige, og lader op til morgendagens program, hvor vi skal deltage i Forskning, Teknologi og Innovation – messen på Ingeniørhøjskolen. Dagen byder blandt andet på ekspeditioner mod morgendagens sundhedsvæsen, hvor et panel med repræsentanter fra Ingeniørhøjskolens FabLab, en række nøglepersoner fra regionens sundhedsvæsen og andre videnspersoner arbejder med konkrete udfordringer fra Region Midtjylland. Jeg har lovet at deltage, som vidensperson  i ekspeditionerne – wake up!

Til fakta og detaljer er man vant,
til udsyn og nuancer er man mindre vant,
Thi: det er let at sige noget sandt,
men det er svært at sige noget int’ressant. (Piet Hein)

Wake up…? Not now – slow down – sleep well!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar