Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



onsdag den 23. november 2011

Chef-pleje i verdensklasse

I dag gik det virkelig op for mig, at jeg er verdens heldigste chef. Ikke alene er det de sødeste piger, jeg har ansat – de er også rasende dygtige, og så har de sans for chef-pleje i verdensklasse. Og jeg mener verdensklasse – smag for lækre mænd har de altså også……!

Se hvilken opmuntring jeg fik midt i hverdagens stress og jag – på en helt almindelig onsdag – jo, jeg er sandelig en heldig chef!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar