Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



onsdag den 12. oktober 2011

Tag puden med til Headhunterne


Jeg ved det jo godt…… akkurat lige så meget jeg elsker at læse en rigtig god og spændende krimi – lige så dårlig er jeg til at se den på film ……!
Hold nu op – hvor var den spændende – helt åndsvagt….. jeg måtte endda gå på toilet midt i filmen…. Jeg skulle jo have taget en pude med til at gemme mig bag…! Hvor var det heldigt, at jeg trods alt ikke var alene i biografen, så vi kunne da gemme os lidt hos hinanden, når det blev alt, alt for spændende…….!
Fordelen ved at læse en god krimi er at man selv sætter billederne på, og at man derfor selv styrer dramatikken. Så selvom bogen bag filmen Headhunterne står ulæst i min reol, så tror jeg alligevel, den får lov at stå en rum tid – inden jeg kaster mig over den. Jeg er bange for billederne fra filmen, vil dukke op, så snart jeg åbner bogen og begynder at læse….!
Kort sagt – vild spændende (alt for spændende), og så ulækker og alt for blodig…..!

1 kommentar: