Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



søndag den 24. juli 2011

Hvad Tour de France kan gøre……

I dag var jeg ude at cykle en tur med min yngste søn – en rigtig søndagstur, hvor vi hyggesnakkede og ordnede verdenssituationen.

Pludselig siger han til mig ”Du mor, du er altså Chris Anker Sørensen, og jeg er Alberto Contador – og så er jeg altså den bedste!”

Og vips så var han bare kørt i en rasende fart – væk var hyggestund og hyggesnak – man er vel konkurrencemenneske! Det er min søn i alle tilfælde, for da jeg endelig nåede ham – hjemme på græsplænen, stod han med armene over hovedet og udråbte sin sejer….. en Tour de France værdigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar