Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



lørdag den 30. juli 2011

Hund eller skilsmisse ….?

… ja, det er altså hotel-koncepter, jeg hentyder til, og det ER bare for vildt…..!

I England – ja, hvor ellers? – kan man booke sig ind på hotellet med hunde-venlige værelser, og hunden må vel også sidde med i restauranten…..! Se selv om det er næste sted, du skal hygge dig – hundehår i tæpperne og sengen …… ! Chien Bleu!

I Holland kan du så booke dig ind på “skilsmisse-hotellet”. Ideen er simpel. Parret der ønsker skilsmisse tjekker ind på det 5 stjernede hotel, hvor de bor i hvert deres værelse weekenden over, mens professionelt personale på hotellet klarer alt papirarbejdet – hurtigt, nemt og effektivt, og man kan sågar tilkøbe psykologbistand, både til sig selv og børnene – sammen med en række andre services.
Inden længe kan vi sikkert også købe totalkonceptet ”Bliv gift i Las Vegas og skilt i Holland – alt i en pakke – det bliver ikke nemmer”! Tjek selv om det er hertil din næste weekend går http://www.echtscheidingshotel.nl/rnw.htm



Ingen kommentarer:

Send en kommentar