Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



onsdag den 6. februar 2013

Hjælp – der kan virkelig være meget l*** i en dametaske

Jeg har en rigtig dårlig vane – jeg har en alt for stor taske, og den er alt for fyldt. Og så har en endnu dårligere vane – jeg lukker den aldrig, og nu er jeg ved et uheld, kommet til at vende min taske på hovedet.

 
 
 
 
Ups – der er rigtig meget – rigtig, rigtig meget – hel overdrevet meget:
- 1 lille toilettaske med tandbørste, tandpastaer, hygiejnebind - også kaldet ’madrasser’ af en jeg kendte engang

- iPad

- Mini fladjern
- Pas

- Damepung – uden penge men med en masse plastik… og af mærket Belsac
- 2 lader til iPhone og iPad - det er også irriterende, at Appel har skiftet stik til iPhone5

- 2 tuber håndcreme - det er jo ikke nødvendig – jeg klarer mig med 1
- 1 kosmetikpung med diverse marskarer, øjenskygge, osv.

- 1 lille tube neglebåndscreme - hvorfor ligger den egentlig i kosmetikpungen?
- 3 læbepomader - overdrevet, men jeg kan aldrig finde en, når jeg leder

- 1 lille lyserød neglelak med perlemor – hvor når har jeg egentlig sidst haft den på….!
- 1 dåse neglelaks fjerne rondeller

- 1 lille pose med en dåse parfumecreme – Lola fra Marc Jacobs
- 1 lille rulle affaldsposer i miniformat – de skulle jo have været lagt i bilen – det husker jeg i morgen

- 11 gamle boner og kvitteringer og 3 stykke tomt tyggegummipapir – i skraldespanden
- 3 kuglepenne

- 2 par briller – nej, nej jeg bruger slet ikke briller…..!
- 1 blister pakke med vitaminpiller + 1 pille der er klemt ud…..!

- 2 pakker Kleenex (balsam FRESH) + 2 halvbrugte Kleenex
- 1 hårbørste

- 6 USB nøgler/kort
- 1100 svenske kroner – nå, hvor kom de fra…?. Sverige er vel ikke gået over til €?

- Visitkort holder med visitkort (egne)

- 17 visitkort – ups de skal da vist i arkivet
- 3 medlemskort – de er åbenbart forvis fra pungen….!

- 1 Bamse-klubkort – nå, hvornår jeg egentlig sidst handlet i Build-a-Bear?
- 1 vådserviet fra Bone’s – den må da være helt udtørret – det er lææææænge siden. jeg har været der…!

- 1 tandstik – Jordan – stadig indpakket
- 1 brille-pudse-klud – Esprit – den hører da til i solbrilleæsken ude i bilen

- 1 æske af mine nye visitkort – de er ret sej, hvis jeg selv skal sige det….!
- 1 pins med 2 gråænder – en rigtig sød gave

- 1 oplukker-badge – infinIT – din åbning til ny viden om IT – står der….!
- 1 lille ekstra taske – den jeg altid hiver med, når jeg skal handle …..!

… og så mit lejebevis til Lalandia…. Wow……!

Jeg overvejer, om jeg skal sende en ansøgning til Guinness Rekordbog – jeg må have verdensrekorden i dametaske-indhold, eller er der nogle, der vil udfordre mig….?

 

 

 

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar