Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



tirsdag den 23. oktober 2012

Hjælp – julen ramte mig …..!

Jeg har lige pillet sæsonens første mandarin – uhm – duften af jul breder sig. Smugkikker også forsiden på det nye Bo Bedre – mere jul…! Manden i vejrudsigten siger SNE – hjælp! Hmm …. SNE og JUL!! – fuck – nej ikke allerede SNE og næsten JUL – fuck, fuck, fuck – det kan da ikke passe – vi har da lige startet året – i alle tilfælde lige haft sommerferie…….! Og hvad så med alle de mål, der skulle realiseres i år – de mål, der skulle fastlægges og fastholdes sammen med en veninde – flad mave…. cykle 60 km på en almindelig aftentur …. gennemføre en ½ maraton….. og flere i den kategori. Ja, og så alle de STORE mål…..! De er ikke engang formuleret endnu….!

Py-ha…..jeg kan mærke sveden springe…… fuck….hmmm …….!
Ej, ej, Eva, ro på – der er altså 2 måneder til, vi rigtig sveder – forberedelse af and- og flæskesteg, lave risalamande, dække bord, pakke de sidste gaver ind, tjekke de sidste indkøb, pynte juletræ, osv. osv. Ups og den sidste kravlenisse….!

Og, der kan realisere rigtig mange mål på to måneder – specielt når de ikke er formuleret på forhånd! Aaah – ingen grund til panik! Jeg læner mig tilbage i sofaen, og nyder den sidste tår te og et par kapitler mere i bogen. Jeg har næsten glemt igen, at julen for en kort stund ramte mig med en skræmmende styrke…!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar