Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



søndag den 29. april 2012

Kan du li’ nøgne mænd?

Og min opmærksomhed er straks fanget.....!
Jeg bruger min lørdag på en af mine ynglings beskæftigelser - shopping .... åh nej, forresten - research .... det er det, det er.....!

Altså, jeg elsker at se, hvad der rører sig i virkeligheden, i hvilke butikker er der folk, i hvilke er der tilbud , hvem ser på hvad, og hvad taler de med hinanden om...... ! Hvilke nye produkter er der i butikkerne, og hvad kan de bruges til…? Og det er i denne research, jeg falder over det lille sorte postkort med det måske lidt provokerende budskab - sammen med et med "Må din hund gå på bordet?"

 De to postkort finder jeg i brugskunstbutikken Banhe, der gerne vil rekruttere interesserede til deres nyhedsbrev. Sammenhænget til de dristige overskrifter er Propaganda’s Mr. P One Man Shy og Kay Bojsens Hund! Tilmelder du dig nyhedsbrevet deltager du i øvrigt i en konkurrence om et gavekort på 2.500 kr. …..måske til nogle produkter fra Propagenda eller Kay Bojsen! 

Kortene er selvfølgelig lavet ud fra et klart mål om at skabe opmærksomhed ved at bruge ord, der fænger – læs mere om emnet her!


 Og nu kunne du måske tænke dig at vide ... Om jeg kan li' at se på nøgne mænd..?

JA - for pokker - jo mere ”nøgne”, jo bedre....!

Men hunden må IKKE gå på bordet....!


1 kommentar:

  1. Jeg vil da godt være din nøgne mandlige tjener og sekretær

    SvarSlet