Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



onsdag den 28. marts 2012

Postcard from Second Life

Det er så mig - EvaLiva!
Jeg havde jo helt glemt det… lige indtil jeg i går skulle gække en, der helt ikke lige skulle gætte mig… så var det jeg kom i tanke om mit dæknavn eller retter mit Second Life navn - EvaLiva!

Second Life – en gang så hip, så hip – alle skulle den gang have en plads i Second Life – SKAT, Syddansk Universitet – ja, selv lille Danmark havde sin egen lille ø!
Er det ikke en fed bike? - sådan en har jeg altid drømt om!











Så da jeg først var kommet i tanke om Second Life – ja, så måtte jeg da en tur tilbage….. nye en lille flyvetur rundt og kikke på tingene. Den bedste opfindelse er nu teleport-rejserne… gid vi kunne det i virkeligheden!
Ja, og så er det også lidt fedt, blot at udleve indre drømme – hvem har ikke altid ønsket sig en rigtig ”bike”…?
Jørgen Bangs Gade - hvor mon jeg er er havnet?

Nå, men som sagt så gjort – tog en lille tur tilbage til ”drømme-land” – Second Life, og her er et par postkort!

Hmm - jeg er vist havnet i Horsens, eller....?

Jo, jo - der har vi jo Rådhuset...!
.. men der er ikke meget i kommunekassen!
Hvor er jeg mon nu havnet...? Bycykler er der i alle tilfælde!
Jeg er vist landet i en anden tid - her har vi jo Damernes Magasin
- mon tante Møghe er inde og handle??
Jeg må heller gå en tur på tourist informationen!


Hmm - ret underholdende tur - jeg tror, jeg tager en tur mere en anden aften....! Måske får second Life en opblomstring igen... eller måske ikke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar