Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



lørdag den 24. marts 2012

Milf’e-mødre, sex-gps og kamp-kusse

City Singler må vel mest af alt beskrives som at være en fusion mellem ”Sex and the City” og ”Ørkenens Sønner”

Her er mandehørm erstattet med kvindeodør, og de fire City Singler Trine Gadeberg, Anne Louise Hassing, Sofie Lassen-Kahlke og Kaya Brüel giver den hele armen – så godt at selv Ørkenens Sønner kunne rødme.

Det er et show uden hæmninger – og det er elegant, har en helt fantastisk timing, enorm elegance og en strålende scenisk fremtræden. Det sprutter, og det syder, det emmer, og det damper af sex og mødreproblemer.

Og stakkels – eller var det heldige Palle fra Viborg – han fik da en oplevelse for livet, som midtpunkt i aftens sidste nummer!
Fedt show – der kan anbefales, hvis man vel og mærke ikke er for selvhøjtidelig og snerpet!..

Læs en af de andre anmeldelser her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar