Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



mandag den 5. december 2011

Hvordan har du det med din steg….?


Nej, altså din flæskesteg…!

Er den dansk, er den økologisk eller er den bare slet ikke…? Noget, du overhovedet tænker over, eller noget du vil vide af? Spiser du i det hele taget flæskesteg? Selvfølgelig spiser du flæskesteg – det er snart jul og svin er da dansk nationalspise, ikk’?

Hvorfor nu så mange ”svine-spørgsmål”? – åh jo, jeg faldt tilfældigvis over et projekt MAD A/S – en dansk pendant til Food Inc. Temmelig unuanceret syntes jeg – og af en eller anden grund kom jeg til at tænke på en anden film over temaet ”der er et yndig land” – nemlig Landbrug & Fødevarers profilfilm – akkurat lige så unuanceret.

Konklusion – jeg sponsorerer IKKE færdiggørelsen af MAD A/S, jeg er ved at kaste op over Jørgen Leth & Co, men juleaftensmenuen står stadig på flæskesteg, for i år er det mine drenge, der bestemmer, og de ELSKER flæskesteg!
Velbekomme – der er et yndigt land!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar