Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



fredag den 23. december 2011

Direktør i mit eget liv ……….!

- helt og aldeles…. derfor starter jeg nu min egen virksomhed, hvor vi blandt andet vil arbejde med inddragelse af kunderne og forbrugerne i f.eks. udviklingsprocesser.

Jeg har gennem de sidste par år fået sammensat et unikt team af vidt forskellige kompetencer i form af sociologen Ane og ernæringseksperten Inge, der kombineret med mine mange års praktisk erfaring med brugerdreven innovation, markedsføring, produkt- og konceptudvikling, kan gøre en forskel i en udviklingsproces. Vi spænder bredt fra den bløde sociologiske trend og forbrugerindsigt, over den brugerdrevne innovation til den hard core sensoriske produktbedømmelse.
Alt dette har jeg valgt at kalde i·factor, hvor i’et rummer den engelske oversættelse af ”jeg”, indsigt, involvering og innovationskraft på en gang - et fundament for forbedret succesrate i innovationer og produktudviklinger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar