Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



søndag den 11. september 2011

Store drømme


Jeg var i går til en meget kær venindes 50 års fødselsdag, hvor hendes lige så kære mand holdt en rigtig sød tale. Talen rummede alt hvad sådan en tale skal indholde, men speciel en lille bemærkning gjorde stort indtryk på mig. Nemlig da den kærlig mand sagde ” En ting mere vil jeg sige dig, du er rigtig god at drømme sammen med – vi har drømt mange drømme sammen, nogle er blevet til noget, andre har vi stadig til gode, og jeg håber, vi skal have mange flere drømme sammen”!

Hold kæft, hvor var det smukt, og ikke bare det – hovedet på sømmet – sikke en åbenbaring midt i et fødselsdagsselskab – svaret er jo DRØMME.

HVOR GODE ER VI EGENTLIG TIL AT DRØMME?  - OG GØR MAN DET SAMMEN?

Man kan drømme sig ind i noget, og man kan drømme sig ud af noget – man kan drømme sammen og man kan drømme hver for sig. Men det afgørende må jo være, at om man har de samme drømme, eller om man kan dele hinandens drømme. Så enkelt i virkeligheden.

Selv på det professionelle plan skal man kunne drømme – man skal visualisere. Der findes bunker af litteratur, der beskriver, hvorledes man når de store mål gennem visualisering.

Altså svaret er – uanset om du ønsker det lykkelige liv, de store succeser, eller begge dele – STORE DRØMME!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar