Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



mandag den 12. september 2011

Så er det gjort …

– krydset sat altså ….. rigtig? Tjaaa – så godt som det nu kan gøres på baggrund af en valgkamp, der er helt blottet for troværdighed. Er der noget jeg overhovedet ikke respektere, så er det utroværdighed – såvel i politik som ellers….!

Gør det i øvrigt en forskel......?

Nu kan jeg med god samvittighed lukke ALT, hvad der har med valg at gøre ude – jeg vil hverken høre eller se mere valg. Jeg har faktisk tænkt mig at være total politisk ukorrekt – tager flyet, fyrer bunker af co2 lige op i atmosfæren, og smider mine surt tjente penge i et andet lands statskasse…. lidt godt gør jeg dog – den italienske økonomi trænger da også til lidt støtte!

Så alt imens i indtager rigelige mængder valgflæsk, og observerer mobning i børnehaven – blå stue slår rød stue, eller er det omvendt? – Lars driller Helle, eller bliver det omvendt? Og gør det i øvrigt en forskel....? Før, under og efter – ja, så nyder jeg varmen, maden, vinen og ikke mindst selskabet – den perfekte eskapistiske øvelse! 
 Arrivederci

Ingen kommentarer:

Send en kommentar