Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



lørdag den 2. juni 2012

Super MUM – hvornår er man egentlig almindelig?

I går havde min ældste søn sidste skoledag, og det skulle selvfølgelig fejres på alle mulige måder – også med en Gallafest om aftenen. I den forbindelse har vi haft en del forberedelser lige fra gallatøj til drikkevarer, der skulle medbringes. Hjemtransport optog også moren en del, og vi havde en lille snak om det også….!

Bedst som jeg er i gang med at hjælpe med de sidste foranstaltning – så som at få butterflyen rigtig på – kommer lillebroderen ud til os. Han når lige at høre, at der er nogle forældre, der skal være til stede ved festen, hvortil han kommer med følgende kommentar ”Er det så nogle ligesom mor, eller er det helt almindelige forældre…?”
HOV – den blev jeg nød til at have en nærmere forklaring på….!

Men jeg må bare konstatere – jeg er ikke at regne for en ALMINDELIG….. hmmmm …… måske OK!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar