Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



mandag den 19. september 2011

Primetime Q – what women want

Hvad vil 4 kvinder i den bedste primetime alder have…?

Fri, sol og varme – så vi bestilte 3 dage i sydens sol og varme – på Sardinien – den næststørste ø i Middelhavet – i byen Alghero på nordvestkysten. Her kunne vi nyde solen og varmen – de 34 grader – på stranden og i vandet – helt fantastisk og fortjent.

Oplevelser, skøn mad og lokal vin – så når solen havde gennemvarmet og rødbagt vores kroppe, og det skønne saltvandet havde afværget total nedsmeltning, tog vi indtil byen. Her blev shopper og oplevelsesgenet luftet, og aftnerne blev afsluttet på skønne restauranter, hvor den lokale mad og vin kunne nydes.

Lykke og mindfulness – så, både dagene på stranden og aftnerne i byen blev brugt til at diskutere livet i alt almindelighed og mænd i særdeleshed. Så mænd, ex-mænd, kærester, ex-kærester, elsker og affærer blev præsenteret, vurderet og parkeret. Diskussionerne viste også, at vi er krævende, kræsne og kampberedte – men vi er også bare fyldt med kærlighed til familien, mændene og livet i det hele taget.

Lykkelige?? – vi har i alle tilfælde stort overskud, så hvad forhindre os egentlig i at få what women want i primetime? Intet – andet end os selv – Q!

Lidt mere om Sardinien – læs her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar