Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



søndag den 10. juni 2012

'Go naturel'

Jeg læste lige i søndagens JP, at nu vil Linse Kessler ’go naturel’, og få fjernet de 2000 ml silikone i hvert bryst.

Hun udtaler "Jeg elsker mine babser meget højt, ved godt jeg har overdrevet, men det kan jeg li', og det er heldigvis mig der tager beslutningerne." ... og fortsætter "Jeg har besluttet at gå naturel. Det har jeg altid været så vild med, for i virkeligheden er jeg jo en meget naturlig pige. Og så er jeg sgu ligeglad med hvor lange de bliver"......!

– wow, tænker jeg bare – først kendt som hende, der fik Nordeuropas største silikonebryster, og dernæst hende, der fik dem fjernet, fordi hun er en rigtig 'naturlig' pige…..! Yes - det kan man jo se.....!

Der er mange måde at iscenesætte sig selv, nu hvor silikonebryste er blevet mainstream, så må en first mover jo finde på noget nyt.

Man kan næsten trække en parallel til udviklingen i, om vi skal være online, når vi er på ferie – det sidst nye er, at man nu kan bestille destinationer med 'offline garanti'.
Vi andre…?

Ja – vi ’stay naturel’, og er pludselig first mover!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar