Nu skal det være....

Nu skal det altså være - jeg skal altså blive fortrolig med dette her blog-halløj! Jeg har allerede gjort forskellige forsøg - oprettede min første blog i 2007 - ak'o've - ét sølle indlæg! Nej, nu må jeg se at få noget prøvet af - hvad som helst...! Skulle der så forvilde sig en enkelt læser ind, ja, så husk på, at formålet er "kun", at jeg får lært mediet og mulighederne at kende. Døm mig endelig ikke på indholdet :-)!



lørdag den 7. maj 2011

Emmas dilemma

Egentlig er det ikke Emmas dilemma, men i stedet Emmas mors dilemma. Denne skønne kvinde, som er min bedste veninde, havde fødselsdag i denne uge. I den anledning havde familiens gode husven købt en gave til ”fødselsdagsbarnet” – som den meget opmærksomme fyr han er, havde han opsnappet, at den skønne kvinde ønskede sig et mandolinjern. Efter indgående research havde han fundet den helt rigtige fødselsdagsgave – det bedste mandolinjern på markedet. Nu ville skæbnen at denne kvindens husbond også havde købt et mandolinjern til hende i fødselsdagsgave.
Nu er dilemmaet – hvilken mands mandolinjern skal hun vælge!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar